czwartek, 10 listopada 2016

Zwykły, męczący dzien i Pepco szaleństwo

Jestem prawie w objęciach morfeusza ale naskrobię jeszcze do was kilka słów. 
To był męczący dzień. Rano zawiozłam dzieci do przedszkola i do 10 biegałam po lekarzach i badaniach. A kręgosłup boli nadal. Potem  w końcu wypiłam kawę i siadłam do nauki na weekendowe egzaminy. O 14 zaczęłam gotowanie obiadu. Około 15 odebrałam dzieci z przedszkola i już do wieczora bawiliśmy się, piekliśmy muffinki i grali w gry. Ból dokucza mi ciągle i być może dlatego jestem w takiej złej formie. Mam nadzieję obudzić się jutro zdrowa i w dobrym nastroju.

Na pocieszenie polekarzowe kupiłam sobie dzisiaj zestaw do dekoracji stroiku adwentowego. Oczywiście Pepco.Dostatek ozdób w niskich cenach. Kupiłam również lampki ledowe 10 sztuk ozdobione koralikami i gwiazdkami oraz śliczne filcowe podkładki. Pepco ma naprawdę dobrą ofertę jeśli chodzi o dekoracje i ozdoby. Niestety nie było szarych kubków w gwiazdki.

Moje dzisiejsze łupy i kolorowe mufiny, marzenie maluchów  w małym fotostory, dla was na dobranoc.




Oferta świec Pepco jest bardzo szeroka





Piękna , ciężka, jakby betonowa gwiazda


Lampki Led na baterie



Łańcuch Gwiazdki do dekoracji stroika adwentowego

 Mini bombeczki do dekoracji stroika adwentowego


Gwiazdy betlejemskie z dzwoneczkami do dekoracji stroika adwentowego

 

Podkładki 


Kolorowe Muffiny


4 komentarze:

  1. Świetne są te mini ozdoby też mamy już kilka 😉 mała rzecz a cieszy 😂😂 kolorowe muffiny są mega !Kochana oby poranek przywitał Cię bez bólu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Na szczęście rano było lepiej ale niestety poźniejszy spacer znów przysporzył bólu. Mam nadzieję, ze jutro bedzie jeszcze lepiej. Masz rację te maleńkie ozdoby dają masę radości

      Usuń
  2. Piękne dekoracje w Pepco. Też muszę się zaopatrzyć, bo choinkę mamy sztuczna ale stroik na stole z żywego świerku. Pozdrawiam Justa19854

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest jeszcze duży wybór także polecam kochana wybrać się jak najszybciej.W zeszłym roku zwlekałam i zostało mi wielkie nic. Dziękuję za odwiedziny.Buziaki

      Usuń