wtorek, 8 listopada 2016

Czas pomysleć o prezentach

Jesień chyba się kończy. Powietrze pachnie śniegiem a poranki witają nas przymrozkiem. W sklepach, folderach reklamowych, reklamach i gazetkach coraz bardziej świątecznie.Zaczynam myśleć jak wspomóc Mikołaja i obmyślać gwiazdkowe prezenty.Ogrom ofert mnie rozprasza. Część z nich nie jest wcale korzystna, ceny są zaledwie o kilka złotych niższe niż normalnie. Warto rozejrzeć się za prawdziwymi okazjami. Zaczynam robić mały rekonesans i chętnie się z wami podzielę wynikami. Najczęściej promocji szukam Tutaj.
Tym razem wybieram się jednak na polowanie osobiste.Mam nadzieję, ze jutro pokaże wam coś ciekawego.

Dziś jednak jestem tak bardzo zmęczona czterogodzinną jazdą, że marzę tylko o łóżku.
Cały dzień spędzony na biurowej "burzy mózgów" , daleka droga i późny powrót zabrały i całą energię.Maluchy były rozczarowane a ja zła i z wyrzutami sumienia, ze nie daję rady. Kiedy zasnęli zrobiłam sobie herbatkę Magic Moments Teekanne

Bardzo lubię aromat tej herbatki i na pewno zagości na liście zakupów świątecznych.
Czy robicie już swoje listy?

Dobrej nocy

4 komentarze:

  1. Oczywiście że robimy ������czekam na wpis co fajnego znajdziesz jutro i masz rację w całym tym pędzie świątecznym można bardzo łatwo dac się złapać na niby okazję promocje trzeba być czujnym i mieć oczy dokoła głowy �������� odpoczywaj Kochana dziś mam nadzieję że ból pleców jutro odpuści ������ Teri

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, ze jestes jak ja Panią Listą ;P. Dzisiejszy poranek przywitał mnie śniegiem tym bardziej atmosfera prezentowa zrobiła sie na czasie. Plecy dokuczają, mam nadzieję, ze lekarz dziś wymysli rozsądne rozwiązanie. Cóż starośc to i lumbago mi dokucza. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Mam na imię Elwira i tez jestem Panią Listą :p :D

    Dorotko, mam nadzieję, że medyk zaradził i z dnia na dzień poczujesz się lepiej <3 Czekam na Twoją relację! Już przebieram nogami! U mnie lada moment pojawią się oferty dla dzieci i dla domu - z przyjemnością pooglądam te piękne rzeczy na półkach sklepowych w Twoim wpisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.Faktycznie terapia grupowa :). Kochana medyk dał leki a teraz czeka mnie seria badań i zapewne rehabilitacja. Boleć będzie :(. Relacja będzie też ;). Sama jestem zaskoczona rozwojem sytuacji :P

      Usuń