środa, 9 listopada 2016

Dekoracje Bożonarodzeniowe 2016 -przegląd cenowy

Dzisiaj wybrałam się na krótką przechadzkę po sklepach.Celem miał być przegląd zabawek prezentowych dla mojej 5 latki i 3 latka. Cóż już w Tesco okazało się, ze cel chybiony.Zabawek jak na lekarstwo, wielkie sterty na paletach czekały dopiero na rozpakowanie. Co się odwlecze to nie uciecze.Chociaż co do Tesco Ekstra miałam większe wymagania. W moim pobliskim , małym Tesco jest większy porządek. Pod dostatkiem było natomiast dekoracji, ozdób i lampek świątecznych. Specjalnie dla was zrobiłam krótki rekonesans cenowy.Pokaże też perełki Home&You i a Tab.
Zacznijmy od Tesco
Kupimy tu wszelakie lampki, choinki, dekoracje i papiery do prezentów, dekoracje choinkowe i wieńce. Wybrałam dla was kilka


Ozdoby Choinkowe kupimy w wielu kolorach, najbardziej popularne; złoty, czerwony, srebrny i biały dostępne są w bardzo szerokim asortymencie

Łańcuchy choinkowe kupimy już od 2.99, najdroższe to 9.99



Bombki, gwiazdy i szpice, wybór zacny


Czteropak szklanych, dużych bombek  kupimy za 18.99


Choinki dostępne są w kolorze zielonym i białym

Zielona180 cm wysokości i 110 szerokości to 189,99

 Biała w tym samym rozmiarze to 149 zł


Prezenty pod choinkę możemy zapakować w papier w cenach od 1.49 do 4.99


Kokardki kupimy w cenie 4,99

 W takiej samej cenie gwiazdki samoprzylepne 4,99

 Szerokie wstążki są od 4,99
 Przepiękne Torebki prezentowe od 4,99 do 7.99
 

Natomiast lampki choinkowe led  wewnętrzne w kolorach biały ciepły, biały zimny, wielokolorowe kupimy odpowiednio do ilości sztuk światełek
wybrałam zestawy po 180 sztuk 
jednobarwne 49,99
kolorowe 34,99
Lampki osadzone są na zielonym sznurze

 Spodobał mi się również wieniec o średnicy 45 cm, koszt to 34,99


Tesco opuściłam z wieloma notatkami.Jest naprawdę duży wybór dekoracji w kolorze białym i srebrnym, które w tym roku zagoszczą w naszym świątecznym domu. Na pewno jeszcze sprawdzę oferty innym marketów i z chęcią je przedstawię.Zapraszam więc do zaglądania na blogach.Piszcie też jakich informacji szukacie

przechodząc Galerią nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała do Home $ You, a Tab i English Home.

zachwyciłam się wieloma przedmiotami.Krótka relacja dla was. Będę czekała na rabaty, przeceny i promocje bo ceny w wielu wypadkach są wysokie. Chociaż blask olśniewający

Home& You


  35 zł Choinka Szklana


  Renifer 79 zł


25 zł Świecznik Aniołek

21 zł Talerz deserowy

 79 Wieniec
  a Tab


79 zł Patera Choinka 

 85 zł Renifer


109 zł Wieniec

 Bombka Loftowa 7,99

145 zł Choinka Drewniana




I jak nie wyjść oszołomionym z takich sklepów ? Co wam się spodobało najbardziej i jakie kolory zagoszczą w waszych domach.






6 komentarzy:

  1. Super fotorelacja ☺ ja w tym roku ograniczam się z kupowaniem ozdób choinkowych w zeszłym roku sporo kupiłam choć pewnie wpadnie kilka nowych perełek 😉 co do kolorów przeważa u nas srebro teraz szukam jakiegoś ładnego dodatku w zieleni żeby do zasłon pasowało 😉 czekam na kolejne wpisy 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również nie zamierzam kupować zbyt wiele. Na pewno szklane bombki bo juz możemy wymieniać plastikowe z okresu kiedy baliśmy się o dzieci. Na razie szukam inspiracji. No i my lubimy hand made więc sporo rzeczy zrobimy sami, wianek na drzwi czy stroiki na pewno. Pięknie będzie u Ciebie z tą zielenią. A choinka? Jaka będzie?

      Usuń
  2. Bardzo spodobało mi się zdjęcie z tym zasłanym świątecznie łóżkiem... Cudownie! :)
    Chyba polatam po sklepach za takimi tekstyliami.... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie wystawy Wrocławskiego Home&You.Teraz jest moda na takie dodatki i na pewno jest tego sporo w przeróżnych sklepach. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  3. W salonie duża zielona ze szklanymi bombkami 😉 też takie lubię najbardziej mam dużo białych srebrnych ozdób ale z pewnością będzie też trochę kolorowo a u dzieci w pokoju biała choinka z ozdobami właśnie hand made w zeszłym roku robiliśmy bombki ze steropianu w cekinach jeszcze trochę i ruszamy z produkcją 😉😂 do tego drewniane koniki na biegunach achhhhh już nie mogę się doczekać! !!☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie pięknie.Czekam na zdjęcia. I wiesz...ja też nie mogę się doczekać

      Usuń