sobota, 28 września 2019

Moje Chwile

Nasze Chwile to baterie napędzające mnie do życia, Moje Chwile to oddech, który muszę zaczerpnąć by żyć dalej na pełnych obrotach. 
Takie chwile znajduję zazwyczaj przy kawie i książce. Momenty gdzie mogę się zatrzymać i uśmiechnąć do siebie z satysfakcją, ze to jest Moje Życie.









Książki to coś bez czego żyć nie potrafię. Odkąd mam Legimi, aplikację z wypożyczalnią ebooków , mogę czytać w każdej wolnej chwili. Wakacje poświęciłam "babskiej książce" 







Ostatnia pozycja Nataszy Socha (NIE) MIŁOŚĆ to książka, do której wrócę jeszcze na pewno. Już od dawna marzyłam by trafić na taką perełkę. Uczucia i relacje, emocje i stagnacja...


A jakie są Wasze "Moje Chwile". Czytacie uprawiacie sport czy może macie ciekawe hobby? Nie ważne co to, ważne by nie zapomnieć o sobie.

2 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie :) książki, które polecasz, zawsze mi się podobają, więc i te tytuły zapisuję:) najlepiej odpoczywam właśnie przy książce. W ciszy. Dobrej Niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście czytam tylko papierowe wersje książek :) moją pasją jest fotografowanie, blogowanie i treningi, czyli zwykłe ćwiczenia w domu, ale ile później energii po nich :)

    OdpowiedzUsuń