czwartek, 3 grudnia 2015

Grudzień szatę nosi białą???

Dziś był dobry dzień. Od rana wszystko szło jak po maśle.Dzieci grzeczne, w pracy milo, pogoda wspaniała i nawet Mąż z remontem podgonił. 1/2 łazienki gotowa. Może zdążymy na święta. Ja w szale zapamiętałym wypełniam świąteczną listę krok po kroku.Wszystko się świetnie układa. Lubię taki czas. Lubię Grudzień, oczekiwanie na święta. Lubię śnieg, kiedy skrzypi pod butami. A tu proszę Państwa +10. Byliśmy dziś na długim spacerze do czasu aż Antoni nie wpadł swoją krzepką dupiną w kałużę. Wtedy pobiegliśmy w te pędy do domu, żeby nie było kataru i kaszlu. Dopóki tyłek był suchy było wspaniale. Wspinanie się po drabinkach, kopanie butami w mokrym piasku, huśtanie na linie. Wybiegali się aż do różowych policzków. Teraz śpią z równie różowymi a ja patrzę przez okno na zamglone miasto i myślę, że ta Grudniowa wiosna może i fajna ale...jakaś nie na miejscu...Gdzież są te staroświeckie zimy. Och ja niemądra mama obiecałam dzieciom śnieg a być może i w tą zimę śnieg pooglądamy przy okazji turnieju czterech skoczni....Zima powinna być zimą!

A wy jakie lubicie zimy?




4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Na myśl przywodzą mi raczej przedwiośnie :) Lubię zimę za Świeta, także niech na ten magiczny czas sypnie śniegiem, a potem niech już będzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak dla mnie tez najważniejsze Białe Święta, ale nich i potem zima trochę zostanie. Do końca stycznia bo przecież sanki, narty i bałwany ....

      Usuń
  2. Ja lubilam zimy dopoki mieszkalam z Polsce;) Potem mi sie odmienilo. Dlaczego? Bo u nas jak spadnie centymetr sniegu to juz szkoly zamykaja,smieci nie wywoza,autobusy nie jezdza,poczty nie ma. Makabra. Wiec ja tam sie ciesze z tej wiosny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja w naszej telewizji oczywiście są informacje o sytuacji u was.Pewnie na początku było dziwnie? Dla mnie "ludzia" z gór zima nie straszna ale w Twojej sytuacji faktycznie lepsza wiosna

      Usuń