niedziela, 11 grudnia 2016

Choinka Zielona Pięknie Przystrojona

Witam w niedzielną noc
Dziś trzecia niedziela adwentu. Czas ucieka i święta coraz bliżej.Obowiązki niestety lekko spóźnione.Natłok pracy i szaleństwo zajęć dodatkowych dzieci nie pomaga.
Dzisiaj miałam studia ale postanowiliśmy dzień wykorzystać do maksimum i ubraliśmy choinkę. Oczywiście najpierw trzeba było ją zakupić gdyż sztuczna w naszym domu nie wchodzi w rachubę.Mąż powtarza jak mantrę. W dzieciństwie marzyłem o choince pachnącej lasem. I oczywiście musi być kolorowa bo dzieci mają mieć radość z ubierania jej w c zapragną. Lubię tę nasza sielską choineczkę. Pachnie i błyszczy ślicznymi ledowymi lampkami. Magia świąt jest coraz większa. Mam wrażenie, ze zaraz zaiskrzą sztuczne ognie i zapłonie wigilijna świeca.Kocham ten okres oczekiwania. Radości i niepewności. I staroświeckiego ciepła bijącego z serca do serca.  














Dobrej nocy kochani

8 komentarzy:

  1. Magia! <3 powtarzam sie, wiem! Ale jest pięknie. Mam wrażenie ze to cieplo Waszego domu emanuje każdą igielka tej choinki :) wspaniałe jest to, ze Dzieci sie tak ciesza i P. Spełnia swoje marzenia z dzieciństwa:)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.Pięknie to napisałaś. Cudowne słowa

      Usuń
  2. Piękna! I jaka wielgachna! Takie właśnie lubię - prawdziwe, pachnące lasem, aż pod sufit, i z tak zwanymi "biodrami".
    Ja zastanawiałam się dość długo, czy w tym roku będziemy kupywać choinkę, bo i miejsca nie ma (trzeba kąt przygotować, czyli stół komputerowy rozkręcić), a i na dodatek jestem alergiczką na żywicę, także ubierać trzeba w rękawiczkach... Ale... Koniec końców zadecydowałam, że jednak choinka będzie, bo "coś" by mi chyba jednak w tym czarze świąt brakowało...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że znajdzie się miejsce na choinkę . Paskudna sprawa to uczulenie. Ale wyrzeczenie warte zachodu. Magia świat.Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Piękna choinka !!! A Mila ma przepiękne włosy!!❤❤❤ Cudownego czasu oczekiwania też kocham ten czas i ta radość dzieci bezcenna!❤❤����Teri ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie tak samo kochana . Dziękuję Ci serdecznie

      Usuń
  4. Piekna choinka!Zawsze w dziecinstwie mialam sztuczna,takze u mnie w domu zawsze świeża i pachnąca-:)cos w tym jest,żywa jest bardziej magiczna xxxx
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim bardzo mi miło ze wpadlas. Tak samo ma mój Mąż chce mieć żywą bo takiej pragnął jako dziecko. I ta magia działa faktycznie . Ściskam

      Usuń