niedziela, 29 listopada 2015

Codziennie

Tęsknię za blogiem codziennie.Miło mi bo dostaję maile z zapytaniem co u nas.Czemu cisza.Cisza?O nie to nie u nas. Czas wypełniony jest gwarem i śmiechem, pośpiechem, zabawą, obowiązkami.Codzienność jest ekscytująca aż brakuje tchu. Tchu niestety brakuje też ze zmęczenia. Pracujące mamy zwykle żyją w biegu, oczywiście i ja.Biegam porankiem szykując maluchy do przedszkola a potem biegiem do pracy, po pracy biegiem na zakupy i po maluchy, na zajęcia, spacer, znów biegiem do domu. Potem czas dla rodziny,łapię oddech przy wspólnych zabawach, pieczeniach ciasteczek czy robieniu pysznych gofrów.Kiedy maluchy zasną biegiem robię obiad, biegiem śpię od około 1 do 6 rano i zaczyna się kołowrotek. Czy jestem zmęczona, o tak po kokardy, ale sama napisałam sobie ten scenariusz i bardzo mi się podoba. Wybaczcie mi więc kilka dni nieobecności i nie zapominajcie zapukać i powiedzieć.Ej, kobito pisz coś ! Na pewno się zastosuje
Kilka zdjęć z naszej codzienności

Ciasteczka Cynamonowe




Goferki

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Adwent przyniesie dni, kiedy będziesz mogła zwolnić i oddać swój czas i serce temu, co kochasz najbardziej - swojej rodzinie i Waszemu domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję.Mam nadzieję, że właśnie tak będzie. Postaram się ze wszystkich sił

      Usuń