niedziela, 29 listopada 2015

Adwent

Dziś rozpoczął się Adwent.Piękny i cudowny czas oczekiwania na narodziny Pana. Czas zadumy, radości, dobroci i serca. Dla mnie najpiękniejszy okres w roku. Zarówno duchowo jak i rodzinnie.Adwent wzbogaca życie. 
Oczywiście tradycyjnie przygotowałam wspólnie z córeczką wieniec Adwentowy, który w tym roku stał się Adwentowym stroikiem. Zapłonęła pierwsza świeca. W naszych sercach zrobiło się cieplej.
  Stroik jest bardzo łatwy do przygotowania i każda mama świetnie sobie z nim poradzi. Potrzebny będzie kawałek deseczki lub płyty gipsowej , z której wycinamy prostokąt i malujemy sprayem na wybrany kolor. Świeczki Adwentowe - swoje kupiłam w Lidlu, pistolet do klejenia gorącym klejem, gałązki świerka, ja wybrałam srebrny gdyż nie gubi igieł, kilka szyszek, bombek lub innych ozdób. Do deseczki w wybranych miejscach przyklejamy świeczki, potem szyszki, gałązki a na końcu dodajemy ozdoby. Swoje szyszki pomalowałam srebrolem. Zajmuje to nie więcej niż 15 minut i można oglądać zachwyt w oczach dzieci a migający płomień świecy sprawia, że Adwent jest magiczny .

Koniecznie zróbcie adwentowe stroiki w swoich domach, niech umilą wam czas oczekiwania na Boże Narodzenie i zabłysną ognikami świec w oczach dzieci.

2 komentarze:

  1. Piękny stroik! U mnie już tych świec nie było :( dlatego owinęłam każdą z nich odpowiednią ilością otoczek z koralików. Pięknie dobrałaś kolor bombek. Cudownego Adwentu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. U nas kochana cała wystawka jeszcze w piątek stała.Cudowny pomysł z tymi koralikami!

      Usuń