niedziela, 5 lutego 2017

Walę Tynki

Witam serdecznie w niedzielna noc. Najczęściej piszę nocami.Nocami pisze mi się najlepiej, bo cisza i spokój w około dają szanse pomyśleć i zatęsknić za blogiem.Dziś kilka słów co u nas, ale też rzeźnia Walentynek
Rozładowałam już swoje poprzednie napięcie dzięki wrzuceniu na niższy bieg. Weekendy spędzamy na luzie, jemy po za domem lub kupujemy na wynos. Nie poleruję też co dzień klamek w drzwiach a zamiast tego siadamy z mężem do wspólnego oglądania filmów, przeglądania internetu, kolacji... Zaowocowało to wyborem tegorocznych wakacji. Tym razem wybraliśmy Grecję. Już tęsknię za ciepłym słońcem i soczystymi owocami, że nie wspomnę o drinkach z palemką.

 Tymczasem ciesze się rodziną i kupuję wiosenne dekoracje do domu.Zaczęła się odwilż, na dworze plusowe temperatury i czas na zmianę dekoracji w domu. Marzą mi się pastele,kropki, paski i marokańska koniczyna. 
 Oferty sklepów są bardzo obiecujące.Teraz chwilowo zawładnęły nią Walentynki, które dla mnie są bo są ale nie szaleję na tym punkcie.
Dzisiaj wybraliśmy się do Lubina na spotkanie z Avengersami, którzy gościli w holu Galerii Cuprum, kusząc grami, zabawami i stacjami z atrakcjami elektronicznymi. Dzieciaki były zachwycone. Zwłaszcza Antoni, fan Hulka.




 Przy okazji napasłam oczy czerwonymi serduszkami i doszłam do wniosku, ze Walentynki są nudne, a gdybym dostałą poduszkę - serce z rękami dostałabym szału. To nie Bożonarodzeniowy kicz, to po prostu profanacja dobrego smaku. Te wszystkie różyczki z brokatem, szklane tuby z serduszkami z pluszu, sztuczne kwiaty w kulach z wodą, maskoteczki z serduszkami w dłoniach, poduszki usta, serca, krzyczące prostackimi napisami. Od razu przypomniał mi się świetny Rogacz z profilu instagramowego @slow.chic, to prezent, który powala na kolana, dowcipny a jednocześnie piękny i stylowy. Nie zapominajmy jeszcze o czekoladkach w kształcie róży, lizakowych sercach i napisów I Love YOU na plastikowych zawieszkach. Po prostu rzeźnia Walentynek.A taka piękna idea...


FOT. http://forum.powiat-piaseczynski.info

Moi kochani Walentyniarze
Spluńcie z niechęcią w stronę kiczowatych kubeczków z misiaczkami, z serduszkiem,  poduszkowych serc z rękami, pluszowych ust, czekoladek w szalonych opakowaniach, dziwnych lizaków, nie kupujcie swoim wybrańcom  napisów Love na piku. Kupcie im hiacynty co pachną miłością,butelkę dobrego wina, zabierzcie na romantyczny spacer i przygotujcie dla nich kolację, pobądźcie chwilę razem. Nie zarzynajcie Walentynek plastikiem, tiulem i brokatem.

3 komentarze:

  1. Moja droga, jestem tego samego zdania! I nie tylko na Walentynki dobra kolacja, czy butelka wina są jak najbardziej udanym prezentem, także na urodziny, spotkanie po latach... Niecierpię nietrafionych prezentów i napinania się, żeby kogoś uszczęśliwić na siłę, dlatego przestałam wyprawiać własne urodziny i zabroniłam wszelkim gościom z PL żeby mi coś przywozili. Myślę, że kiedyś muszę o tym napisać posta i już teraz wiem że będzie dość kontrowensyjny, bo niestety dużo osób jest odmiennego zdania.
    Ja Walentynek nie celebruję bo uważam że to zwyczaj bardziej zarezerwowany dla młodych, Ja to już inna data jestem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, wiesz, że my po jednych "piniądzach" Nie lubię tej czerwonej otoczki, serc z oczami i poduszek.

    "Kupcie im hiacynty co pachną miłością,butelkę dobrego wina, zabierzcie na romantyczny spacer i przygotujcie dla nich kolację, pobądźcie chwilę razem. Nie zarzynajcie Walentynek plastikiem, tiulem i brokatem. "

    Lepiej bym tego nie ujęła!

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń